<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6642720718228368665\x26blogName\x3dAthos\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://minhoffeathos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://minhoffeathos.blogspot.com/\x26vt\x3d1615807637554786365', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
~ ~


✩ Yasmine & Athos ✩

Välkommen till vår vardag!



follow | Email | Youtube | ..



Kommande Aktiviteter:

• spårtävling





Mål 2018

RLDF
written on Sunday, September 10, 2017 @ 11:21 AM ✈

TJOHO ~

Där fick vi vår sista godkända runda i Rally Fortsättning! 88p och därmed titeln RLDF.
Som jag kämpat ( kämpat o kämpat haha startat 4ggr i Fortsättning bara).
Men så jäkla skönt ska ni veta. Nu lägger vi rallyn lite åt sidan för att fokusera mer på Lydnaden samt brukset!

Men han var så duktig idag, första rundan var sådär, tittade mkt, sprang före mig, la sig snett, snurrade inte, ja helt enkelt lite ofokuserad, men vi var nära 72p och man ska ha 75p för att bli godkänd. Jag sa till mig själv (+ min kompis) att jag ska banne mig byta taktik nu i andra banan, jag ska köra min lydnadsrutin innan och sen så ska det inte pratas så himla mycket utan gå in med "FOT" och sen prata när det behövs, och det funkade ju, 88p!
Sen tror jag också det gick bättre för att Athos redan fått känna av miljön på första banan.
Men han sket i att det hade gått en löptik innan på banan och det är stort ska ni veta! :D

nej jag är riktigt nöjd med dagen faktiskt!

~~ ♥ ~~

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life