<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6642720718228368665\x26blogName\x3dAthos\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://minhoffeathos.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://minhoffeathos.blogspot.com/\x26vt\x3d1615807637554786365', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
~ ~


✩ Yasmine & Athos ✩

Välkommen till vår vardag!



follow | Email | Youtube | ..



Kommande Aktiviteter:

Halsband
written on Tuesday, May 23, 2017 @ 10:52 AM ✈


Hallo där!

Lite inaktivitet här på bloggen tyvärr men mycket på jobbet och sena kvällar, gör att man inte hinner skriva :D.


Men just nu är vi i full fart med träning inför lydnad och brukslydnad/spår samt Nosework.
så himla roligt. Den 6/6 är det tävlingsdebut i Nosework PÅ RIKTIGT !
Vi var ju på en inofficiell tävling på NW för att se hur det går till, och det var riktigt skojsigt. 
Så nu åker jag och min träningsgrupp iväg på en officiell tävling! 

Även anmält stöket och mig till 2 appelltävlingar som jag hoppas jag kommer med på :D
En är RM, där ska jag också tävla lydnad. Ska bli spännande :D.


Fördriver min lediga tid när jag inte tränar hund med att fläta lite halsband, Den rosa har jag gjort till en kompis Aussie, hon kommer bli så söt i det! ♥ 

Till en söt liten Aussie prinsessa



Detta är även också ett halsband jag gjort till en kompis lilla blandras, tyvärr var det lite tungt för honom, så fick göra om det till ett helstryp istället (Har tyvärr inga bilder på det.)
Till en liten söt blandis


Ska göra ett till mitt stök också, ett nytt som jag kan tävla Nosework med :D

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life